vineri, septembrie 4

Changes ...

ok ...era o vreme cand scriam 3-4 postari pe zi ...acum ? 1 postare pe luna ...ce-i cu mine ??
ultimele 100 de zile am murit de cald ....acum imi trebuie hanorac??? eii da...a venit anotimpu' ala neneorocit pe care il urasc din totdeauna...Toamna ....hmm ...doar ca...nu imi mai e frica de el ...incepe scoala buey ...anu' asta se anuntza teribil de ingrozitor ...mi-e frica?! ei bine da.... de ce? n-am idee ...
vara asta a fost uluitoare ...sau intamplat atatea ....plimbari, prieteni noi , vise , si el ....
dar ...toata lumea s-a schimbat, tot s-a schimbat ....pana si eu ...ma uit in oglinda si nu ma recunosc ...acum ceva timp uram blondele ...now I'm blonde!! ...stitzi si voi cat de mult urasc culoarea roz ....sau ma rog ...uram ...acum deschid sifonieru' si vad o multime de haine PINK...uram atat de multe chestii ...care acum constat ca ...nu neaparat imi plac ..dar mi-am calcat principile...nu-mi mai pasa de nimic ...nici de mine ...
ishi aduce cineva aminte vreun party de la care am lipsit in ultimii doi ani? da...toate din vara asta ...ce se intampla ??? m-am saturat eu oare de toate astea?? nu-mi aduc aminte daca exista zi in care sa nu sune 100 de persoane sa ma invite in 100 de locuri fun ...acum ce se intampla? m-au abandonat toti ...sau m-am schimbat eu ?? sau poate asta se intampla din cauza faptului ca mi-am schimbat nr de tel ...?
Am devenit un om plictisitor ...nu-mi mai place nimic ...nu mai vreau nimic ....decat sa stau in casa...laptopu'n bratze ...si atat ..................................
S-au schimbat atat de multe ...pana si vecina de la 4 care imi zambea cand ma saluta ...imi spune doar un simplu "buna" ....heeeey !!! what the fuck ...e suspecta treaba!!
nu ma recunosc eu pe mine ...nu ma astept sa o facetzi voi ...dar totushi ...unde-mi sunt toti vechii prieteni in care aveam incredere?? ooo uitasem ...m-am spart de toti vara asta ... am parasit gashca ...n-am dat nici un telefon ...stiu stiu ... dar de ce am facut asta? nici eu nu stiu ...
va iubesc ashtia care ii am langa mine ...si va multzumesc ...restu' iertatzi-ma ...e vina mea ...dar nu ma astept sa intzelegetzi ....nici eu nu o fac .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...