marți, aprilie 6

Pastele!


A venit Paştele , a trecut Revelionul. Înainte de toate a fost seara învierii. Singurul lucru care mă amuza , aşteptatul "paştelui"(pâine cu vin) până la 4 dimineaţa.Am asistat la slujbă , am mai îngheţat şi pe afară si-am plecat acasa tot "neimpartasita"... Oricum asta e farmecul pentru mine atunci când se apropie sărbătoarea pascală. Nu am multe cuvinte de spus referitoare la această sărbătoare. Mâncare şi băutură cât cuprinde , muzică şi voie bună în zilele paştelui(bine mai sunt unii care nu au decât o zi a paştelui "sorry").

Când am deschis calculatorul aceeaşi surpriză ca la fiecare sărbătoare, de nume , naţională , sau alte genuri . Vreo 20 mailuri cu diferite urări , multe massuri cu aceleaşi urări, mesaje cu zecile pe telefon cu alte urări.Ce simpatic nu ? Pentru mine trimiterea urarilor prin mass e cea mai urâtă şi mai nasoală metodă. Trimite moşule şi tu un sms că nu costă mult (avem cosmote doar) sau nu mai trimite deloc să fiu şi eu liniştita.

Eu una nu trimit urări decât la prietenii care ţin la ei şi care sunt de apreciat.Asta doar din 2 motive:
1 - atâta timp cât ai de toate şi îţi merge bine sunt toţi prieteni lângă ţine(na că fac şi rime).
2 - când ai şi pase proaste (ani mai grei ) nu mai primeşti un mesaj de urare , de susţinere , de abordare.
Massurile nu o să le consider niciodată o urare din partea unui prieten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...