marți, august 3

Generatia Mc ..Hi5

tot hi5-ul e plin de pustoaice de 12-13 ani care sufera de ele ...Frate invatati bine limba romana ....si apoi faceti-va poze care sa va scoate in evidenta corpul ...nu in lenjerie ca sa iasa mai bine in evidenta celulita:|
Cat despre descrierile la poze ...toate sunt ...:

1.versuri din melodii (manele) - de ce sa te chinui sa umbli pe la mansarda? e complicat rau. noi recomandam:

-"ZambeTul` perVers` de' pe faTza` mea'...ღ... sTerge` zambeTul` sTupid` de pe' faTza` alTora`...

-"Sunt o finetze aparte,venita de departe,ramasa aici sa`ntunece tot,mergeti mai departe baieti si stergeti`va la bot ..”-“AM FIGURY FINE ….NU CUM SUFERA ORISICINE ….!!!!!!!!!!

-“PT.TINE SUNT UN VICIU …POT DEVENY UN CAPRICIU …!!!!!!

”-“CE TALENT SI CE PARFUM …AU PUSTOAICELE AKUM …!!!!!!

”-“LA MINE DACA TE DAI SPUNE-MI CE MASINA AI …SI DAKA MA GANDESC BINE N-AI VRAJEALA PT.MINE ….”


-”SCUZATI-MI TALENTUL ……ASTA IMI ESTE DEFECTUL …!!!!!! MAFIA ….SMECHERA CU LUMEA TOATA DAR CU UNY-S DIPLOMATA ….!!!!!!!!”
-”PE SISTEMUL DIN DUBAY SA VEDEM CE TALENT AY”
-”FEMEYA CARE TE BAGA IN BOALA ISI FACE DUBLA RECLAMA :x:x:x!!!! BRUNETA COCHETA ELEGANTA SI RAFINATA ….TOATA LUMEA STYE E VORBA DE SMECHERYE”

Ideea de baza - foloseste multi ‘y’ in loc de ‘i’- e smekerie mare

2.Citate abstracte si conceptuale - exemple:

- intr-o poza esti tu urcand niste scari, comentariu pe care tre’ sa il pui: ‘eu urcand scarile vietzii….’
- in alta poza esti tu trista, comentariu ideal: ESTE O NEBUNIE SA URASTI TOTI TRANDAFIRII DOAR PENTRU CA TE-AI INTEPAT INTR-UNUL,SA RENUNTI LA VISELE TALE PENTRU CA UNUL NU S-A IMPLINIT,SA ITI CONDAMNI TOTI PRIETENII DOAR PENTRU CA UNUL TE-A TRADAT
- tu bosumflata, cu buzele tzuguiate si cu privirea in fatza: just me
- tu intinsa in pat, imbracata in sutien si chiloti, te uiti la tavan: m-am mutat pe strada inimilor frante, in blocul suferintei, la etajul dezamagirii, in apartamentl lacrimilor, intr-o camera pustie ce ascunde mii de ganduri pierdute….te astept sa ma salvezi

3. Alte idei:

-vai ce caraghios arat (tie iti place mult cum arati dar ti-e rusine de ce vor spune altii si incerci sa te scoti)
-poop la u (e pe trend kestia asta)
-ce sweet sunt
-ma gandeam la tine….
-mie imi place cum arat in poza asta, voua?
Specia asta numita "Femeie",e proastaaaa frate! deci sunt o misogina convinsa.. cu toate ca incerc sa`mi reprezint specia cu mandrie,am zis incerc! Cum pula mea ati ajuns asa mai domnule? Oricat as incerca,nu va pot intelege! Bafta.

Un comentariu:

  1. De-asta mi-am inchis eu contul. Ca nu-mi place acolo oricum. Dar... de ce l-am deschis?

    RăspundețiȘtergere

Blog Roll ...