duminică, iulie 26

Fantezie

Ce e mai urat decat sa stai in casa intr-o zi frumoasa de vara?!Cred ca nimic ...toata lumea e plecata ...eu sunt condamnata la o sentitza dureroasa : sa ma plictisesc!!!!Creatza imi tot zice ca pleaca la tara, cristina freaca menta prin mioveni ....oaie o arde aiurea prin craiovei...eu tai frunze la caini in casa...!!!halal viatza....
Vreau la mareeeee!Mai vreau la mare!
vara asta am sa ma-ndragosteeesc .... si m-am indragostit ...si ce-am rezolvat? tu esti la 200 km distantza ...ma gandesc la tine 3 ore dupa care uit de tine 3 minute...ahh....si imi place asha mult sa stau sa vorbim cate luna si stele... "Draga mea" ce mult imi place cand zici asha..si accentul tau ala pe care l-am "dobandit" si eu si care imi place asa mult ...uofffffffff

In cateva zile plec la Sibiu cu Cristina. Nu stiu ce o sa fac acolo, dar merg ... se gasesc activitati...defapt una si principala activitate ar fi Radu ..poate... nu stiu,dar de abia astept sa plec. inca un weekend departe de pitesti. ce poate fi mai frumos. ah da ... aseara nu am inchis un ochi, mult prea cald si prea multe ganduri idioate care nu-mi dau pace. poate revin insomniile. ce fericire. pana una alta ... nu stiu ...il scot p Bernard la o plimbare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...