miercuri, iulie 22

Si-am venit...

Si te-am visat atat de mult...si mi-a fost atat de dor de tine ...si uite ca ne-am intalnit...si m-ai facut fericita ...am gustat din tine ,ti-am simtit gustul sarat ..m-ai mangaiat cu valuri ....dar totul a trecut,am plecat, te-am pierdut ...si acum mi-e dor de tine!!!dar o sa ma intorc la tine cat de curand....!!!


Ei da...m-am intors acasa...am lasat marea acolo depaaaaaaarte ...parca o parte din creierul meu a ramas acolo...si o alta parte sa dus catre sibiu...de ce acolo?
si eu ma intreb acelashi lucru...de ce tocmai acolo...ei na ...de ce am ascultat eu oare sfatul cristinei(de obicei da doar sfaturi proaste) ?...intr-un fel imi pare bine ca am facut asta ...doar asha R.V. a inceput sa cotrobaie prin mintea mea...si s-a ascuns pe acolo pe undeva ...si iese des la iveala...se baga in seama si se ascunde iara....

Ohhh...iar aiurez...defapt numai e nimic nou asta fac mereu:)) ...Mi-am pierdut mintziile de tot ... dar o sa le adun si o sa le pun la locul lor...A. tocmai a disparut complet din mintea mea..au ramas amintiri si atat...R.V. un nou inceput ...asta pentru ca nu putem sa fim roboti...

P.S.Astazi oboseala e de vina pentru aberatii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...