miercuri, iulie 8

Vreau la mare!


Mda...inca o zi in care plictiseala e la ea acasa...da da stiu asa e aproape mereu dar totusi e vancata.LIBERTATEEEEEEE....fara stres ca iar nu ajungi la prima ora fiindca nu te-ai trezit la timp sau pentru ca nu ti-ai dat seama cand sa facut ora de plecare...Fara stres de profi, de note sau orice altceva....dar degeabaa....
Am asteptat vacanta ...si acum ? acum o sa astept sa inceapa scoala sa revin la monotonie ?
Ei bine, nu vreau asta....
Nu-mi vine sa cred....sunt singura acasa, la 2 km de "civilizatzie",stau pe terasa am o sticla de cola un kent 8...si scriu ....kkt......Astept sa sune telefonu si sa aud « hai la mare » ...sau oriunde...da vreau spontanitate..vreau sa fac ceva fara sa gandesc....sa plec oriunde....cat mai departe....undeva unde lumea se distreaza ,sperie plictiseala si uita de tot...dar astept degeaba... toata « gashca » e plecata la tara,munte,mare ,departe de plictiseala...defapt care « gashca » ??? mda...acum imi dau seama ca numai exista asa ceva...defapt nu pentru mine...da da da...iar ajung la aceiashi intrebare : unde imi sunt prietenii ? candva nu stiam cum sa ma impart sa am timp de toti « prietenii » iar acum ? unde sunt ? se pare ca numai sunt....
Ma simt ca dracu’ ...numai am nimic din tot ce aveam...nu am nimic din ce imi doresc....si nu fac nimic pentr asta...defapt nu as putea ....
Acel el iarashi m-a dezamagit...defapt nu ma asteptam la altceva....m-am obisnuit sa fiu dezamagita....sa il cred de milioane de ori...si de fiecare data la fel ...si niciodata sa nu ma invat minte....oare ash putea....ash putea oare ....sa-l UIT ?! ....poate ca da...dar stiu ca atunci cand o sa o fac (o sa ma prefac) iarashi ma va suna...si asha va fi iar si iar....dar trebuie sa pun STOP ! ..da asta o sa fac...defapt asta incerc de cateva zile...
Iar am deviat de la subiect si mai bine trec peste asta ca iarasi o sa ma « deprim » si o sa mai aberez cine stie ce pe aici....si chiar nu este cazul ....
« Cearsafurile nu mai imi zambesc » ....ca bine zice Vama Veche....da da vreau la mareeeeeee .....mai sunt doua zile pana ma intalnesc cu ea... astept cu nerabdare sa vad valurile care se pierd pe plaja...care par ca se topesc la picioarele mele....ahh....=p~ ...


P.S. Alta postare in care aberez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...