luni, noiembrie 30

Scrisoare catre Mos Craciun

Salut mosule, nu te mai iau cu draga pentru ca niciodata nu mi-ai adus ce ti-am cerut, esti rau! Dar…. dar! Poti face un bine, stii, 2009, criza, alegeri europarlamentare, alegeri prezidentiale… sarbatori, porc nexa`…. vreau doar sa-ti cer cateva lucruri, pe care chiar le vreau cu adevarat!
In primul rand vreau sanatate ...pentru ca in ultima vreme i-am cam dus lipsa ...apoi vreau ca toate persoanele la care tin cu adevarat sa fie fericite ....pustiu' (Rares) sa-si primeasca lista de jucarii de pe scrisoarea pe care a trimis inca de acum 2 luni dar care a fost modificata recent ... vreau ca Radu sa invete sa aprecieze fiecare clipa si sa-si dea seama ca langa mine ii e bine .....
Pentru mine ....hmmm ...nu stiu ce mi-as putea dori ,nu stiu daca mi-ai putea oferii ce-mi doresc ..defapt niciodata nu am crezut in tine , probabil e prima scrisoare pe care ti-o adresez si probabil cei care citesc ce aberez eu aici vor rade .....dar ....am invatat sa sper ....sa sper ...sa sper ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...