vineri, noiembrie 27

Te-am dorit ...te-am gasit


si te iubesc ....

stiu ca poate e prea devreme sa le spun ...stiu ca poate nu ar trebui spuse...stiu ca nu ar trebui nici macar sa simt asta. dar cum pot sa nu o fac cand te am pe tine ?!..stiu ...dar cum imi spui si tu mereu...sunt mica si incapatzanata...si mereu fac doar ce vreau rareori ceea ce trebuie.mda,sunt copil...si mai sunt nesuferita,rautacioasa,egoista,figuranta...am toate defectele...dar calitatile le stii doar tu...si daca nu inca mai ai timp sa le descoperi..eu nu ti le voi spune...ai aparut in calea mea cand nu ma asteptam si acum nu vreau sa te mai las sa pleci ...m-am indragostit de tine cand credeam ca nu exista acest sentiment....si fara sa-mi dau seama...ai ajuns in visele mele...si da:Te iubesc pentru că esti un adorabil,prin simplitate aduci complexitate,si ai puterea să faci cele mai mărunte lucruri mărete,pentru că reusesti sa scoti ce-i mai frumos dintr-un om !Te iubesc pentru ca esti tu ...esti diferit ...!te iubesc pentru ca ma faci sa zambesc ,sa uit de tot ...te iubesc pentru ca mi-ai aratat ce e defapt "dragostea" ....te iubesc ...

P.s.Vreau sa te incrunti cand nu te bag in seama.Vreau sa te fac sa plangi.Vreau sa te superi,sa ma certi si sa ma ierti. Vreau sa ne certam ziua ...iar seara sa ne impacam cum doar noi stim ...

2 comentarii:

Blog Roll ...