luni, decembrie 14

Iubire ...

Fericirea pe care o simt cand te am in preajma mea imi da aripi sa merg mai departe.Cand esti tu in jurul meu ochii mei sunt atat de sugestivi incat oricine isi da seama cat de mult insemni pentru mine, cat de mult te iubesc.Niciodata nu am crezut ca o dragoste adevarata te poate face sa ai asemenea trairi......de nedescris.Atunci cand ma tii in brate totul in jurul meu se opreste in loc, nu mai stiu de griji si de probleme.Savurez momentul la maximum.Iar cand pleci de langa mine noptile imi sunt atat de reci si trec atat de greu...Mereu te astept cu mult drag si cu mariposas in stomac.
Te iubesc!

Un comentariu:

  1. in primul rand...cum esti u in ochii mei ... o tipa super de gasca ce are de daruit multe ... dar ii e teama sa se arate...crezi k nu esti timida...dar totusi...la unele lucruri..sentimente...esti ... :D ... si mai e ceva ... prea multa fericire duce la plictiseala ... :D ... cand razi prea mult..te doare fata ... :P ... mai bine fi tu naturala..cel putin in fata prietenilor...si nu uita cel mai important lucru...ESTI OM ... !!! cel mai deosebit lucru kare l-am observat e k ai incredere in mine ... si acesta e de nepretuit ... si sunt mult mai multe... dar acestea nu se posteaza pe un blog ... ti se spun personal .. :*

    RăspundețiȘtergere

Blog Roll ...