sâmbătă, februarie 6

si de ce dracu toata lumea abereaza? de ce dracu toti imi faceti viata un calvar? "prieteni" care imi ziceti : " diana, eu iti vreau doar binele deci inceteaza sa mai faci x, sau sa iesi cu y" ,asta doar pentru ca vedeti ca mie imi e bine iar voua nu va place?? nu va puteti numi prieteni ...nu nu ..sunteti ...nici nu stiu cum sa va numesc ...incercati sa imi bagati pe gat minciuni doar ca sa :"iti fie mai bine ,crede-ma " ....bla bla bla ...aberatii ....

si de ce apelati la mine de fiecare data cand aveti nevoie de ajutor ? nu sunt mama ranitilor! de ficare data am incercat sa ii fac bine celui de langa mine si ...si eu mie mi-am facut doar rau ....nu mai apelati la mine ...nu o sa va mai rasp nici macar la telefon ...da da ...voi astia 3 smecheri/smechere ....dramatitzati tot ...dintr-un tantar faceti armasar ...vreti sa fiti in centrul atentiei ? ati fi ...dar prin altceva ...nu prin "traume" ...


si tu ...da tu domnu' perfectiune ....care imi zici cat de mult mai iubit si ...si te opresti ....da da ....de ce la tine ...totul e la trecut ??? tot ceea ce noi vb se leaga de trecut ..nimic nu are legatura cu prezentul ...sau viitorul ...neah...si tu ...la fel de ipocrit ca ceilalti ... ma suni sa iesim la o cafea ...imi ceri ajutorul in cine stie ce ...si apoi ...dispari pana la momentul in care ai din nou nevoie de mine ...sti ...am mai trait asta odata ..numai vreau ....




nu va mai suport ...!!! va urasc pe toti !!! ati vrut asta de la inceput ....ati vrut sa ma distrugeti ...nu ati fost de acord cu nimic ...am reusit sa va infrunt dar ...se pare ca ati reusit ....m-ati distrus ...mi-ati luat tot ce iubeam mai mult pe lumea asta ...dar cat de mult va bucurati ??? cat ?? hmmm ...va veni momentul in care se va intoarce roata ...pot sa fiu si eu ipocrita ...da da. ...chiar pot !!pot sa ....sa va fac sa simtiti ce am simtit si eu ...din cauza voastra ....am avut incredere in voi ...v-am dat tot ....
si mai ales tu tarfa ordinara ...mi-ai fost prietena ? imi esti ?? sti ce ...esti o catzea care nu-si vede decat propriul interes ....dar defapt ....nu castigi nimic ...

tu maimutoiule ....ai sa vezi ...ca "asta mica si prostuta" ...nu e asa ..ca iti stiam jocul de la inceput ....si l-am jucat .....si ...ai pierdut ...

iar tu ...nu stiu cum sa-ti mai spun ...tu m-ai invatat sa nu am incredere in ce zice lumea ...dar vad ca acum ..tu o faci ...!!! imi ziceai ca ma cunosti ..daca e asa ..da-ti seama de ce a fost , ce sunt , ce am facut ...si daca am avut vreun fel de interes ...!!!:)


p.s. iar am aberat ....nervi ...ce postare!!
p.s.s. R. stiu ca nu e asa ...stiu ca ma iubesti ...dar ...
p.s.s.s. o sa se intoarca roata !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...