marți, octombrie 19

Alt nivel ..

Cum poate fii atat de puternic un sentiment? As vrea sa ma regasesc in altceva , deja parca traiesc doar din amintiri . Un dor puternic ma face sa ma pierd de aceasta lume . Aceasta iubire pe care doar eu o vad iubire ar putea sterge toate ranile lasate-n urma si toate ranile ce vor urma . Parca sunt intr-un joc si niciodata nu pot trece de primul nivel . E greu si dificil . Nu pot trece mai departe si e doar vina mea . Daca as fi mai priceputa la acest joc n-as mai avea probleme . Acest joc este cel mai complicat . El te invata cum sa suferi si sa plangi . Nu poti trece atat de usor la celalt nivel pana nu inveti sa te cunosti si sa ai incredere-n tine .
Am incercat sa castig de multe ori si de fiecare data ziceam ca acum trec la urmatorul nivel . Asta era doar impresia mea .
Un joc pe care nici acum nu-l inteleg si am incercat de prea multe ori sa-mi dau seama cum se joaca si cum se termina . Fara rost . Astept sa gasesc o solutie pentru a trece mai departe . Nimeni nu ma poate ajuta in niciun fel . Doar eu o pot gasi . Pentru mine e important , pentru voi nu stiu ....
In fiecare zi ma trezesc cu gandul ca azi voi reusi sa trec mai departe peste acest joc care-mi da zilnic dureri de cap . Fiecare zi e la fel . Zambesc chiar daca nu e zambetul meu . Ma prefac ca sunt Ok , chiar daca nu mi-e bine . Poate e bine sau poate nu .
Nu ma mai auzi demult ... cuvintele care-au fost sunt pierdute in vant . Stiu ca nu o sa ma cauti si tu stii ca mereu cand ma cauti o sa ma gasesti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...