miercuri, octombrie 13

Imi pasa ...?!

Spun ca nu-mi pasa, dar totusi de ce ma deranjeaza un simplu gest?
Fug...fug, incerc sa uit, sa scap, sa trec peste. Insa nu e chiar atat de simplu pe cat pare. Odata ce-ai intrat in inima mea, este foarte greu sa te mai scot.

Totusi sunt convinsa ca nu mai vreau nimic. Chiar nimic...stiu ca pentru tine nu contez si nici nu am contat. Stiu... si sincer nici n-as vrea. Odata ce cineva te "loveste" ii mai dai o singura sansa, deja a treia sansa e prea mult! Uita de mine, nici nu mai privi! Spuneam acum catva timp " doar o privire...atat mai speram ", acum tot ce sper este sa nu te mai intalnesc nici din intamplare. Nici un :salut, ce faci, pa. Nimic! Pur si simplu ai plecat in drumul tau si nu te intoarce. Nu mai zice nimic! Lasa totul asa cum ai vrut. Pentru mine acum nu mai esti important. Ai avut prea multa atenttie si incredere din partea mea acum nu mai ai nimic, sper ca esti convins si tu!

Si totusi...ma intreb. De ce ma deranjaza acel gest? Pentru ca atunci cand ai plecat ai luat o parte din inima mea cu tine?! Sigur ca nu! Sunt doar naiva si spun convinsa: pana aici! Nu-mi mai stric timpul gandindu-ma la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...