sâmbătă, octombrie 16

As vrea sa spun ...

Am incercat sa-ngrop toate amintirile. Am crezut ca-mi face bine,a fost mai rau. Cu fiecare zi ce trecea ma credeam mai puternica, deja mi-am facut prea mult rau mintindu-ma pe mine. Nu m-am schimbat atat de vizibil precum credeam, defapt nu m-am schimbat deloc...si acum,m-am cam plictisit sa ma mint.

Mi-e dor sa spun: "nu am regrete". Dupa cum am spus ca nu mai mint,acum am...poate prea multe. Daca as putea repara ceva, poate m-as simti mai bine acum. Mereu am rezistat si-am trecut peste orice, acum e cam dificil...acum nici macar nu stiu daca e vorba doar de mine. Am vrut sa stiu... de ce, de ce, de ce... n-am primit niciun raspuns. Am continuat sa-mi gasesc raspunsul la intrebare. N-am gasit nimic...poate mai multe dezamagiri. Nu-mi place sa mai spun: ca o sa fie bine sau sa aud asta de la cineva. Cand lumea te intreba "ce faci" defapt ei nu astepata un raspuns concret.

Mi-e frica..mi-e frica ca o sa cad,dar nu vreau...nu vreau sa cad acum..acum dupa atatea dezamagiri prin cate am trecut. Nu vreau acum. Cred ca mai pot lupta si daca timpul e de partea mea o sa-mi repar toate greselile.


Puteti spune orice..oricum eu mai am niciun sentiment,acum simt doar oboseala-n vene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...