sâmbătă, mai 23

Culorile

Stateam...In pat stateam...Si ma gandeamCum i-as spune unui orb ce e culoarea?Se poate oare asa ceva?Sa fie o culoare explicata?Nu aratata...Nu indicata...Ci explicata!Chiar ma gandeam...Sa ma intrebe un nevazator pe stradaDaca pot sa ii explic ce e culoare neagra,Ce as putea sa fac?Sa tac?Sa nu il bag in seama?Sa-mi fie teamaCa mai rau o sa il incurc?Oare as putea sa ma descurc?Am cugetat...M-am framantat...Si intr-un final eu am realizatCa o culoare e un sentiment...Negru e atunci cand tu esti manios,Esti furios...Culoarea neagra e culoarea furiei!Culoarea galben e culoarea apatiei...A anemiei...A slabiciunii...Iar rosul e culoarea pasiunii!Albastru...Sunt doua feluri de albastru...Albastru deschis e atunci cand tu esti impacat,Si linistit,Si relaxat!Albastru inchis e atunci cand tu esti suparat!Alb...Alb e culoarea puritatii,A nevinovatiei...Culoarea inocentei din copilarie...Iar gri...Lumea e gri...Viata e gri...Si ar mai fi mii de culori,De tonuri,De nuante...Si am sperante ca poate intr-o ziUn orb va auzi aceasta poezieSi cine stie...Poate ca dintr-o dataVa avea o viata colorata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...