miercuri, septembrie 8

Despre mine

Scurt text pentru persoanele care abia ma cunosc. Trebuie sa va atentioneze cineva.

Eu am un fix. Pentru mine, cel mai stresant lucru, dar CEL MAI STRESANT lucru imaginabil, este sa ma acuzi pe nedrept. De ceva. De orice!
Fa asta si eu ma voi enerva. Ma voi zbate, da peste cap, face tumbe, sari in sus, merge pe tavan, sfida in continuare legile fizicii, zbura pana la luna, culege o stea si scrie mare pe cer “nu ai dreptate” folosind un avion cu reactie. Ba as fi in stare sa platesc o suma mare de bani pentru ultima chestie.

In incapatanarea mea imi voi da seama cu greutate daca spun lucruri deplasate. In capul meu va urla propozitia “BA AM DREPTATEEEE” si restul gandurilor vor sta izolate undeva prin spatele creierului meu. Nu stiu ce voi face, spune, cum voi actiona, pentru ca sunt impulsiva. Nu violenta, impulsiva.

Daca ajungi sa ma crezi? Greu de zis. Privind obiectiv, cel mai indicat lucru ar fi sa imi dai dreptate si sa ma injuri in gand. Macar am pune capat disputei, adesea puerila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...