miercuri, septembrie 15

Te vreeeeau ! intelegi ?

...
Pentru ca te indragesc mult, desi nu constientizezi prea bine acest lucru,
Pentru ca as face cu tine mult mai multe lucruri decat iti poti inchipui,
Pentru ca sunt dispusa sa accept anumite compromisuri.
Pentru ca as pleca oriunde...la orice ora cu tine, indiferent daca ne intoarcem peste cateva ore,zile sau saptamani,si fara sa-mi pese de consecinte
Dar ca orice lucru frumos nu are cum sa dureze mult...

Te vreau..pot sa iti spun asta? pot sa iti spun ca vreau sa te vad?
ca vreau sa te sarut?
m-ai lasa sa iti musc buzele si sa iti spun ca mi-a fost dor?
pot sa te dezbrac si sa iti spun ca mi-a lipsit corpul tau...langa al meu?
pot sa iti spun ca te-am visat si ca te vreau langa mine?
Vreau sa te tin in brate...sa te zgarii usor si sa te mangai, doar pentru ca-mi place cum tresari !

Sunt fraiera stiu...:| imi pare rau. sau nu
ar fi fost prea frumos.dar chiar si asa NU VREAU sa te pierd dintr-o prostie..intelegi?o incercare...atat. e greu?
MI-e frica...
mi-e dor de seara aia cand am stat la tine in brate ..si era asa de bine....mi-e dor de prima conversatie...chiar daca eram atat de idioata si iti vorbeam de altu,desi erai langa mine...si erai tot ce vroiam....dar de ...eram fata cu parul roz :))
-De ce trebuie sa fie asa?
Imi place cand ma tachinezi ca sunt blonda ...razi de mine cand rad intarziat la bancuri (doar pt ca ma prind mai greu) ...imi placi !! te plac ! te vreau!
imi place cand degenereaza mereu discutile noastre ...si ajungem mereu la aceeiasi discutie...imi place ca putem vorbii deschis....
-De ce nu ar putea totul sa fie bine?De ce nu pot alerga spre tine cand te vad si sa te iau in brate desi asta imi doresc?
-DE ce? dintr-o prostie! E un joc...pentru tine
-De ce nu pot sa te sarut cand te uiti la mine?chiar daca abia ma stapanesc?
de ce nu pot sa iti spun cat de mult imi doresc sa fim impreuna? Esti tont.:|!
-Prost nu tont.
Esti tontul meu... te vreau langa mine!!! nu vreau sa ma mai complac ! e jocul meu..dar regulile tale ..:-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...