miercuri, septembrie 15

Shaworma!

sau imultit nebuniiii!!!!


eu, ca fata draguta si simtita ce sunt, am zis sa termin cu relatiile, aventuriile etc si sa incerc saa imi fac amici. prieteni.


in ultimele 2 saptamani, zilnic am iesit cu cate cineva. o plimbare, un suc, film etc. 2 saptamani pline si frumoase. si maaa le ziceam ca nu vreau relatii si nebunii.


acum , cand ajung la a2a, a3a intalnire, fiecare incearca cv! ce aveti ma? :(


stai sa vad....c,c,d,i,a,a,m,a ....ma pierd printre nume


8. 8 frate. o pe capul meu care ma cheama zilnic p undeva. recunosc, 2 erau de dinainte si eu nu ma deranjau. fosti, plm.
pana si cel mai bun prieten al meu sa apucat de avansuri azi.


pacat ca imi sta gandul la unul singur....si tocmai ala n'are ochi pt mine.


nu zic, imi place atentia, dar nici chiar in halul asta. sa dus si cu planul meu de facut amici....


P.S. nu am idee de ce am pus numele asta postarii:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...