duminică, martie 20

consum ..

Fericire . Nu ma grabesc sa consum sentimentul . In schimb il savurez in fiecare secunda. Am realizat ca-mi trebuie atat de putin ca sa fiu fericita . Si ca acel putin uneori il amplific prea mult . Am gasit. Te-am gasit . si din nou nu ma grabesc sa te consum .

Te-am gasit cand ma asteptam cel mai putin si cand imi doream cel mai mult . De fapt , mereu ai fost langa mine .



* o sa ma astepti ? *
*oricat !*

^ alege-l pe cel care minte cel mai frumos ^

nu ma grabesc sa plec pentru ca stiu ca esti in urma mea . Ca amprenta mainilor tale va ramane pe cearsaful meu . Ca ti se va impregna mirosul in fiecare tesatura a hainelor mele.



* nu te grabi …*

nu inceta sa ma certi , sa ma ai , sa ma vrei , sa ma alinti , sa ma adormi , sa ma saruti , sa ma ciufulesti , sa ma magai.

nu ma grabesc …doar ce ai ajuns .

- Intra !

…si ramai …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...