joi, ianuarie 7

Veselie

Azi sunt vesela degeaba ...Dar tot e bine ca sunt vesela...M-am saturat sa nu fiu ...asa ca am decis sa fiu.Ce conteaza ca nimic din ce m-ar face vesele nu se iveste? E mai important sa reusesc sa schimb sistemul de valori si sa zambesc la tot ce ma intrista!

N-am bani, nu-i nimic , daca aveam poate nu mai aveam timp sa scriu, ca eram pe undeva sa-i cheltui ...si ar fi fost trist ,caci pe mine ma bucura sa scriu ....

N-am cate kg mi-as dori sa am (am mai putine) ..dar e ok ...ca daca aveam mai multe, trebuia sa ma abtin de la mancare..

N-am o relatie deosebita cu cei din jurul meu ...ok si asta ...macar asa am ce cladi de acum incolo....

N-am chef cateodata de nimic... si cu toate astea... ma bucur caci...sunt unul dintre putinii oameni care reusesc sa faca nimic ...si asta ma face aproape unica.

N-am chef sa rad...dar rad sa-mi fac in ciuda...imi place sa ma lupt ...iar sa ma lupt cu mine e o adevarata provocare...

Un comentariu:

Blog Roll ...