joi, ianuarie 28

Urasc ....

Te-am iubit, ma! Ceva timp. Nici nu mai stiu cate luni sunt. Sau stiu, dar mi-e frica sa le stiu numarul exact. Nu e timp pierdut, ci din contra. Tu cat m-ai iubit? Cred ca mai putin.

Mi-a placut sa fiu cu tine, langa tine, pe tine, sub tine, dar mai ales in tine, in inima si mintea ta. Mi-a placut sa ma trezesc langa tine. Mi-a placut cand ai venit sa ma iei de la scoala, fara sa te rog macar.Mi-a placut prima tigara fumata impreuna. Mi-a placut primul sarut pe care mi l-ai furat. Mi-a placut sa stiu ca iti dau fiori cand te sarut pe gat. Mi-a placut prima noapte impreuna, dar si ultima. Mi-a placut sa te vad fericit in bratele mele.

Urasc sa stiu ca prietenii tai iti baga in cap chestii urate despre mine. Urasc sa te vad fericit fara mine. Urasc sa ma critici. Urasc sa te vad inconjurat de fete. Urasc ca a trebuit sa am eu mereu initiativa. Urasc sa plang cand ma uit la pozele cu noi. Urasc faptul ca nu pot sa rup pozele. Urasc diminetile in care nu imi mai dai sms cu "Neata, iubita mea!". Urasc noptile cand ajung devreme acasa, nu mai esti tu sa ma duci acasa la 4 dimineata. Urasc sa te stiu cu alta. Urasc sa stiu ca nu ma mai iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...