marți, ianuarie 19

esti ....

Ziua in care te-am cunoscut a fost pentru mine o binecuvantare, un fel de compensatie pentru tot ce n-am avut pana atunci, un cadou oferit de viata in momentul in care nu mai speram nimic, cand ma simteam abandonata in tristete, cand simteam ca doar supraviatuiesc, cand viata se rezuma la clipe … tu ai dat dimensiune clipei, transformand-o in viata.Sunt norocoasa … iubesc … si simt afectiunea, simt dragostea ca pe un minunat cantec angelic, cu sunete dulci, frumoase, care imi picura speranta in sufletul torturat si il elibereaza. Esti centrul universului meu, esti ratiunea pentru care ma scol dimineata si incerc sa-mi fac ziua cat ma buna … esti zambetul de pe fata mea candva crispata … caci tu m-ai invatat sa zambesc chiar si atunci cand sufletul imi plange, tu mi-ai sters lacrimile si ai adus stralucire in ochii mei. Tu mi-ai dat puterea sa cred … sa cred in mine … sa cred in tine … sa cred in noi … sa cred in viata … sa cred in sparanta … sa cred in vise … M-ai invatat ca adevarata dragoste nu ne e data pur si simplu, este ceea ce am facut noi sa se intample si sunt fericita ca am putut face un lucru atat de minunat. Sunt inca uimita ca cineva a putut sa ma scoata din tristete si sa ma invete ce inseamna emotia si bucuria de a privi un nou rasarit de soare … si acel cineva esti tu … Mi-a fost teama sa cred in tine, teama ca nu am sa primesc in schimbul iubirii mele dragostea ta, teama ca voi suferi din nou, ma simteam ca o sclava a tristetii, dar tu ai reusit sa alungi asta din inima mea, sa ma eliberezi … Te iubesc mai mult, si mai mult cu fiecare zi ce trece … Te simt langa mine tot timpul, in gandul si-n inima mea … Traiesc, zambesc, visez … Visez la ziua de azi … uit trecutul, nu ma gandesc la viitor … prezentul meu esti tu … Esti in toate visele mele … in toate dorintele mele … uneori ma sperie intensitatea sentimentelor mele … intensitatea gandurilor mele … care zburand ca patalele de trandafiri in deriva … se opresc de fiecare data in palma ta… Seara ma culc cu gandul la tine … inchid ochii si visez … visez in noapte … te simt … simt parfumul tau… iti simt mangaierile … iti aud soaptele… te iubesc… te ador…Plang de dorul tau … zambesc cand te vad … ma bucur cand imi spui ca ma iubesti … simt ca m-am regasit, ca nu ma sunt un suflet pierdut… Tu esti lumina care-mi vegheaza calea … esti cea mai dulce dorinta devenita realitate … esti totul … si nimic nu te poate inlocui … nici macar o alta viata …

P.S. Trist e ca nimic din toate astea numai conteaza acum ....esti TOT ...dar e prea tarziu ..!

Un comentariu:

Blog Roll ...