luni, ianuarie 25

Cum sa uiti?

Mi se intampla des sa mi se spuna "Vreau sa-l uit... Ca nu mai rezist sa sufar atat.". Aham, pai cred ca o sa ramai cu dorinta pentru ca asa ceva nu se poate. Nu e lege, dar asa e normal. Si logic. De vreme ce ai iubit pe cineva, ai tinut la o persoana, nu poti sa uiti acea persoana. Nu poti uita nici ce ai trait cu ea. Dar poti sa treci peste. Adica sa nu mai simti iubire sau ceva de gen pentru respectiva / respectivul, sa nu iti mai bata inima mai tare decat de obicei cand o/il vezi si mai ales sa nu existe dorinta de impacare.

Aseara vazusem un status la o prietena, care mi-a atras atentia. In loc sa imi fac tema la romana, ma holbam prin lista de Messenger. Si am citit asa "Trying to forget someone you once loved is like trying to remember someone you never met". Si are dreptate. Mie una nu mi se pare normal sa uiti (nici daca vrei) o persoana pe care ai iubit-o. Omule, la vremea aia, cand ai iubit-o, ai iubit-o pentru ca ai vrut, pentru ca asa ai simtit. Acum ce vrei sa faci? Iti contesti faptele? N-ai decat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...