sâmbătă, ianuarie 16

sfarsit sau inceput?!

In sfarsit singura … doar eu si gandurile mele … In general, urasc singuratatea, dar astazi simteam o dorinta puternica de a fi singura. Nu inteleg de ce imi doresc uneori doar sa-mi aud gandurile, nimic altceva.
Aveam nevoie sa nu aud nimic, sa nu vad nimic, sa nu simt nimic … sa ma gandesc la mine … doar la mine … Momente de egoism probabil, cand nu vrem ca alcineva sa faca parte din gandurile noastre …
Acum sunt singura … fumez … cu fereastra larg deschisa … Privesc in jurul meu … Ma gandesc la povestile nescrise, la amintirile inganate de soaptele intunericului, la cate vise si promisiuni s-au adunat in ani intre cei patru pereti … multe au zburat, ori s-au prefacut in fum … dar visul meu … inca pluteste aievea … il simt … il ating … este deasupra tuturor … traieste …
A supravietuit unui trecut prin lacrimi, teama si dureri nespuse …
Si … am iesit triumfatoare din acest vartej apasator … Ma plimb in nou pe acelasi drum, insa am un echilibru, nu-mi mai este frica de ceea ce imi va aduce ziua de maine … stiu ca pot face fata oriarei incercari … stiu ca nimeni, niciodata nu-mi va putea lua ceea ce am avut … si nimeni, niciodata nu va mai putea sa-mi alunge zambetul …
Ma straduisem atata vreme sa-mi ridic visul undeva sus, si de fiecare data, neincrederea mi-l spulbera … il adunam si-l ridicam la loc … cu mainile crispate si ochii innecati in lacrimi … Acum este acolo sus … si daca si daca va cadea … stiu sigur ca voi gasi puterea de a-mi fauri un altul … un vis adevarat.
Viata mea a prins din nou culoare … am reusit sa gasesc intelesul vietii in amalgamul de trairi … am reusit sa separ visul acela real de celelalte … am reusit sa retin privirea aceea blanda dintre toate privirile reci … am reusit sa separ imbratisarea aceea calda dintre toate atingerile de gheata …
Am reusit sa fiu din nou EU… Aceeasi EU care zambeste unicului meu vis … iar visul meu esti TU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...