sâmbătă, iunie 6

Ganduri la miezul noptii!


Gândesc prea mult, fac prea puţin şi mă simt captiva în propria vrere. Ce să fac? Şi dacă aş şti, nu tot un gând ar fi? Înţeleg că dacă m-aş fi născut în perioada micilor sau marilor filosofi, mi-aş fi găsit naşul, dar aşa cu cine să mă duelez? Unde îmi pot găsi răspunsul? Cine îmi poate da leacul de care am nevoie? Gândesc în derivă şi simt că nu mai pot aduce gândul în faptă... De ce fac cele ce nu vreau şi gândesc la cele la care aş putea să le fac dar totuşi nu le săvârşesc?

Un comentariu:

  1. asa sunt si eu...hai sa ne duelam..ca si eu caut parca de o veshnicie..off o groaza de chestii..dar toate raspunsurile le avem..in noi numai ca is adormite..ahhh a si plouat si imi e lene....am si id'ul tau..dc nu ai mai intrat pe mess..uite-l pe al meu...ziceam ca pune'm ed'o galerie pt international pitesti:)).. multe..dar vb.. alecu_82

    RăspundețiȘtergere

Blog Roll ...