luni, iunie 8

In vise esti al meu!

Mi-ai invadat mintile fara pic de rusine sau parere de rau. Nu te-ai gandit ca poti crea dependenta? Eh, aflii acum ca sunt depedenta de tine, dragul meu.
Stii bine ca iubirea e irationala, de-asta e mai bine sa fie simtita si aratata, decat spusa. Vino la mine! Arunca-te in bratele mele si uita grijile, parintii, prietenii, scoala; . . . Hai sa ne imaginam ca doar atat exista in lumea asta: tu, eu, un tricou lung, un cearsaf racoritor.Vreau doar sa ma tii in brate . . . sa imi dai drumul cand iti voi spune eu “gata”, dar crede-ma, ai de asteptat.
Sa stam rataciti printre cearsafuri . . . tu jucandu-te in parul meu, apoi eu sa iti mangai chipul, sa te iau (iarasi) in brate, sa te tin strans, sa te simt asa . . . aproape; sa te simt al meu, sa te simti iubit! Ce as mai putea vrea de la tine? Sa fii aici, atat, si as fii pe deplin multumita, impacata, fericita, iubita
Ah, cat imi place felul tau de a fi: imi place ca desi pari un tip dur, esti atat de inocent . Nici nu am nevoie sa te porti frumos cu altii, ma intereseaza totul unitar- noi. Imi place sa te iubesc,. Imi placi cand razi, parca esti un copil care si-a revenit dupa o nota proasta luata la scoala, imi place ca ascunzi entuziasmul.Imi placi pentru ca ma faci sa ma indragostesc tot mai mult de tine, chiar daca nu iti dai seama. . . chiar daca esti mereu indiferent ,chiar daca arati ca nu iti pasa.pentru ca sunt prea multe motive sa le pot insira aici. Imi placi pentru ca esti copil, esti pur, desi iti mai bagi si scoti (verbal).
Stiu ca te cunosc prea putin, poate chiar mult prea putin, dar stiu ca esti tot ce imi doresc!
Da stiu, sunt o copila , care inca viseaza la fluturi colorati, la o casa pe plaja unde dimineata sa ne trezeasca adierea brizei, sunetul pescarusilor si zgomotul valurilor ce se lovesc de stanci dar imi placi atat de mult, tu tu imi dai senzatia asta de plutire, cred ca tu poti sa ma faci sa zambesc
Iar uitasem ca visez..Eu vreau sa ajung acolo cu tine, acolo insemnand oriunde, si da, sa fim doar noi …………
Nu imi plac visele, ca … desi par sa ne apropie, mai mult de distanteaza. Eu te vreau si nu te am(A.), asta e chestia! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...