duminică, iunie 7

Scrisoare catre el...


Draga A,
Ar trebui sa incep intr-un mod banal si plictisitor asa cum se incep scrisorile.Dar nu o sa te intreb ce mai faci pentru ca stiu asta deja. De ce iti scriu scrisoarea asta?Aaaa, probabil voiam sa iti multumesc pentru toate serile(chiar daca nu au fost asa de multe) in care m-ai facut sa ma simt in al 9-lea cer ,poate chiar mai mult. Poate nu iti mai aduci aminte ce insemna al 9-lea cer, sau poate nu iti mai aduci aminte nici de serile "alea". Sa iti reimprospatez memoria. Stii cand iti sopteam la ureche ca te vreau si ziceai ca esti al meu? Nu-i asa ca iti amintesti? Mai stii cand ma sarutai si ma faceai sa ma simt dorita? Cred ca incepi sa iti amintesti। Cand ne tineam strans imbratisati, cand simteam ca suntem acelasi trup si acelasi suflet? Imi doream ca acea clipa sa tina la nesfarsit.Ei, ce voiam eu sa iti zic de fapt. Mi-ai dat lumea intreaga peste cap, m-ai facut mai aiurita decat eram inainte si am capatat un zambet tamp pe fata.Sa-ti mai spun ca ma impiedic de tot ce imi iese in cale? Ca vad doar norisori in forma de inima(ce cliseu!) si ca iti vad chipul in toate persoanele pe care le intalnesc?! Ca iti simt parfumul de la un hol distanta? Ca de fiecare data cand ma gandesc la tine inima mi-o ia razna si respiratia devine sacadata? Pai da asta mi se intampla. Asta e iubirea?Astept raspunsul tau tot pe strada fericirii mele, tot la apartamentul sufletului meu. Acolo unde ma gasesti mereu.
Cu iubire,D.

PS: Daca te-ai indoit vreodata ca nu sunt a ta, tin sa te contrazic, m-ai avut si o sa ma ai mereu. Mediteaza la asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...