luni, iunie 8

Lasa-ma sa sper


Ma simt goala..nu la propriu..desi pe caldura asta simt ca ma sufoc..Sunt goala de sentimente, traiesc intr-o lume plina de indiferenta care m-a schimbat..si nu tocmai in bine.. In jurul meu..nimeni nu mai vede pe nimeni.Traiesc in cercul lor restrans, neincercand sa schimbe ceva in viata lor..Mi-am dorit intotdeauna sa fac si eu parte din viata ta, din inima ta.. sa am un mic coltisor ..mic de tot..infim as putea spune din sufletul tau.Pe zi ce trece imi demonstrezi ca nu voi avea niciodata acel loc numai al meu..Pe zi ce trece te instrainezi de mine.Eu te iubesc, mult prea mult as putea spune si ma doare si inocenta mea moare..in fiecare zi..o parte din sufletul meu moare.Nu e numai vina ta, recunosc, dar in loc sa imi readuci pe fata zambetul ce il aveam o data, tu mi-l stergi cu buretele(cu buretele de sarma) si pentru ca amintirile nu mor..insisti... Eu vreau doar sa imi recapat inocenta si amintirile pe care tu te chinui sa mi le arunci! Sunt ale mele si NU ti le dau!STII ,Esti ca norul de pe cer..Nu te voi putea atinge niciodata..Doar voi simti o mica, foarte mica parte din tine atunci cand suferi, pentru ca doar atunci imi esti prieten...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...