joi, iunie 18

Scrisoare catre el 2

Draga A.degeaba incerc acum sa repar ce am facut.e prea tarziu.m-am ranit singura si nu ma mai pot vindeca..aveai ocazia sa ma ai langa tine.ai tacut,asa ca acum nu mai conteaza.multumesc pentru tot ce m-ai facut sa simt,cu toate ca nu mai sunt la fel,m-am schimbat mult.ciudat e faptul ca trebuie sa fac un efort ca sa imi aduc aminte daca a fost ceva real intre noi.probabil am vrut sa uit tot ce are legatura cu tine,si treptat am sa uit.asta e bine.ce e rau e ca incep sa imi reamintesc de EL..nu stiu ce mi-a venit..da...ai intrat in viata mea...ai iesit din ea.defapt nici nu ai fost in viata mea,totul e in mintea mea.am crezut ca te pot avea.am ramas cu amintiri placute si neplacute.multumesc.
M-ai ranit mult doar printr-o fraza pe care ai spus-o...tind sa cred ca te-ai folosit de mine pentru...nu stiu...Important e ca m-am invatzat minte si nu o sa mai "cred"..

3 comentarii:

  1. vrea sa vb despre cristina daca nu deranjez.sti tu care cristina sper sa vb.dan.italia@personal.ro merci

    RăspundețiȘtergere
  2. parca este vb despre prietena noastra comuna cristina daca nu ma insel.ce mai face este bine?

    RăspundețiȘtergere
  3. diana stiu ca nu ma mai crezi ...dar crede-ma ca imi pare al dracu' de rau pentru tot ...sti bine ...

    RăspundețiȘtergere

Blog Roll ...