luni, iunie 8

Sentimente


Daca iubirea ar fi atat de usor de transmis prin cuvinte, nu ar mai fi iubire, ar fi o simpla stare de… orice. Ar fi precum gustul inghetzatei de piersici, despre care putem spune ca ne place sau nu, sa ne rezumam la atat… cuvinte simple, aruncate catre oricine, rutina, un lucru pe care l-am putea spune destul de des, fara a avea vreo rezonantza.E greu sa iubesti, pentru ca este dificil sa te daruiesti, sa ai incredere, sa iti lasi fericirea si viitorul in mainile unui necunoscut, ale unui strain. Dar rezultatul poate fi bun. O sa suferi in final ar spune unii. Si ce-i de facut? Sa ma inchid o viata intreaga in carapacea aia de care deja mi s-a scarbit? nu multumesc. Eu prefer sa iubesc, sa il iubesc.Prefer sa simt in toti porii sentimentul asta de nerabdare de a-i atinge chipul, de exataz in momentul in care il vad zambind, de buna dispozitie in clipele in care glumim….
Nimeni nu a spus ca este usor sa iubesti, dar nici nu ai de unde sa stii pana nu incerci. Sunt o visatoare, da! Ai de gand sa imi rapesti asta?

P.S. Cand eram mica, am visat iubirea. Intr-un mod straniu, nu era o inima rosie, ci o lume intreaga, plina de zambete. Culmea, eram si eu acolo:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Roll ...