luni, iunie 8

Regrete!


De ce?De ce sa ma maturizez?
Ca sa uit sa zambesc cu adevarat,ca sa uit cum sa ma bucur de nimic,ca sa apara griji,ca sa apara intrebari ( de ce, cum , a fost vina mea , da'ce am facut , cum sa ma revansez , s-o fi suparat , dar...pana la urma..imi pasa cu adevarat de ce,cum,daca a fost vina mea sau daca s-o fi suparat? )
Regret ca viata mea nu a fost roz cu buline bleu ca cerul de vara. Regret ca nu am avut langa mine ambii parinti,si uneori nici macar unul. Regret ca mama vrea sa il accept acum pe el ca tata. Regret ca nu pot sa fac asta,cu toate ca stiu ca a fost de o mie de ori mai bine tata decat "tatal meu biologic". Regret ca ma pricep atat de bine la dezamagit oamenii. Regret ca de cele mai multe ori am dezamagit doar oamenii la care tin. Regret ca ei au fost atat de buni prieteni si m-au iertat.
Nu regret ca sunt asa cum sunt,cu bune,cu rele,chiar daca acum ma contrazic. Nu regret ca de multe ori zic ceea ce gandesc. Regret doar urmarile,si faptul ca oamenii sunt asa de incuiati si de limitati in gandire. Nu regret faptul ca am acceptat ca am gresit. Nu regret faptul ca de data asta nu mi-a fost imposibil sa imi cer iertare. Regret faptul ca imi este imposibil sa spun "ajuta-ma". Regret faptul ca nici atunci cand mi se ofera ajutorul,nu-l accept.
O sa regret faptul ca am postat aceasta insemnare.
Regret ca , dupa cum zicea cineva , oamenii care au incercat sa scrie ceva si nu au reusit au inceput sa critice.
Regret ca nu mai am timp sau rabdare sa recitesc ce am scris si sa corectez greselile gramaticale sau de tastare,care s-au dovedit asa de importante pentru voi
.
P.S. o sa raman acelashi copil visator pierdut in lumea viselor colorate

3 comentarii:

  1. ca mai intalnit pe mine nu regreti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Regretele nu isi au rostul in viata .. d C?? simplu:get busy living or get bussy diyng ... nu mai avem timp de regrete .. nu poti traii cu regrete de aceea .. este bine sa lasi totul sa vina de la sine si sa nu regreti nimic .. deoarece nimic nu.i intamplator .. totul se bazeaza pe principiul echilibrului in univers absolut totul este egal azi plangi maine razi azi castigi maine pierzi

    RăspundețiȘtergere
  3. da andrei ....nu traiesc cu regrete!doar ca nu stiu ce naiba m-a apucat sa scriu aia...defapt regret toate chestiile alea..:)) dar am reushit sa trec peste ...m-am impacat cu ideea...ce regret e ca de multe ori fac aceleashi greseli pe care le-am mai facut si nu ma invatz minte odata...

    RăspundețiȘtergere

Blog Roll ...